عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 65
:: بازدید سال : 163
:: بازدید کلی : 9103

RSS

Powered By
loxblog.Com

روند تبلیغ در گوگل
شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:10 | بازدید : 478 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )

وقتی شما در جستجوی مطلبی در اینترنت هستید بی شک بدون استفاده از موتورهای جستجو قادر به یافتن مطالب مورد نیاز خود نخواهید بود این یکی از مهمترین دلایلی بود که باعث شد موتورهای جستجو از محبوبیت زیادی در اینترنت برخوردار شوند. در این میان به علت جستجوهای سریع و بی نظیر گوگل باعث شد این موتور جستجو به محبوب ترین موتور جستجوی جهان تبدیل شود.

حال چگونه تبلیغات در این موتور جستجو ارائه می شود؟

اساس کار تبلیغات در گوگل به این صورت می باشد که شما با توجه به نوع فعالیت و خدماتی که دارید، کلمات کلیدی را انتخاب می کنید و هنگامی که این کلمات کلیدی از طرف کاربران در سایت گوگل جستجو می شوند، آگهی شما در صفحه اول سایت گوگل ظاهر خواهد شد. تبلیغات شما یا در نوار رنگی می باشد یا در سمت مخالف جستجوی گوگل خواهد بود.

وقتی کاربران آگهی شما را می بینند، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید. هنگامی هزینه ای پرداخت می کنید که روی آگهی شما کلیک کنند و وارد سایت شما بشوند. در این موقع است که هزینه ای از اعتبار شما که بایستی در ابتدا باز کنید کم خواهد شد.

مثلا شخصی در جستجوی خرید کتاب می باشد و در گوگل جمله خرید کتاب را جستجو می کند با توجه به تنظیم های انجام شده تبلیغ مورد نظر در قسمت پشتیبان مالی فقط برای افرادی که این جمله را جستجو کنند و در همان صفحه ظاهر خواهد شد و تبلیغ شما منحصرا فقط برای مشتریان شما ظاهر خواهد شد.

نحوه انجام تبلیغ در گوگل

ابتدا کلمه یا جمله مورد نظر جستجو می شود.

سپس آگهی شما در این محل نمایش داده می شود

 

 

بعد از چه مدتی آگهی ظاهر می شود؟ 
بعد از انجام قرارداد در کمترین زمان به توافق رسیده آگهی شما در گوگل قرار میگیرد. بعد از درج شدن آگهی شما، شعار شرکت گوگل این است که تبلیغات در ظرف 15 دقیقه می تواند فعال شود و آگهی شما در گوگل ظاهر شود. اما طبق تجربه ای که ما در این چند سال خصوصا طی ماه های گذشته داشتیم، گوگل سخت گیری های بیشتری را روی سایت ها اعمال می کند و ما حتی با ما موردهایی که چند ساعت یا حتی چند روز از فعال شدن آنها گذشته است را مواجه بوده ایم.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟ 
هزینه تبلیغات در گوگل به این صورت است که شما در ابتدا اعتباری باز می کنید و وقتی روی آگهی شما کلیک شود، هزینه ای از اعتبار شما کم خواهد شد.

قیمت هر کلیک چقدر است؟
برای لغات در گوگل ادوردز نمی توان قیمت ثابتی را تعیین کرد چرا که از نظر گوگل هر لغت یا جمله از ارزش متفاوتی برخوردار است و عوامل گوناگونی در رابطه با قیمت هر کلیک موثر است. این عوامل را می توان به شرح زیر بیان کرد • از جمله فارسی بودن یا انگلیسی بودن آن لغت • بازار رقابتی آن لغت • وب سایت مربوطه آن لغت و ترکیب آن لغت با لغتهای دیگر بستگی دارد • استانداردهای که ار طرف سایت شما باید رعایت شود مثل هاست و دامین مناسب، لود تایم سایت کمترین قیمت تقریبی که می توان گفت 1 سنت آمریکا به بالا می باشد یعنی شما به ازای هر کلیک این مقدار هزینه خواهید کرد

امکان انتخاب چند لغت وجود دارد؟ 
محدودیتی برای انتخاب لغات در گوگل وجود ندارد ولی بهتر است که همیشه لغات شما مربوط به آگهی و تجارت شما باشد چرا که شما در این صورت هزینه کمتری خواهید پرداخت و از بازدهی بیشتری از آگهی های خود خواهید گرفت. کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید باید فاکتورهای زیر را رعایت کند ---از نظر گوگل، کلمات شناخته شده ای باشند یعنی قبلا توسط کاربران به اندازه کافی جستجو شده باشند --سعی کنید کلمات انتخابی شما خیلی به صورت عام نباشند. یعنی به طور تخصصی تر محصول شما را معرفی کنند .به عنوان مثال اگر شما نوع فعالیتان اعزام دانشجو به کشور مالزی می باشد بهتر است کلمه تحصیل در مالزی به جای کلمه تحصیل معرفی شود --کلمات انتخابی شما حتما در سایت موجود باشند

آیا امکان قطع کردن تبلیغ در روزهای دلخواه مثل روز های تعطیل وجود دارد؟
بله شما می توانید در هر زمان که بخواهید از طریق پشتیبانی تبلیغات خود را قطع کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0